elevensval! :)

Hejj kömpisar!
nu så inväntas elvensval ;)  jag har kul med idrott ibland kanske det inte är så kul men idag så var det pingis och det är ju kul, nästa vecka så är det bad på arenan! :D så jag vet inte om det var veckan efter eller om det var om några veckor så skulle vi bowla ;)  inte för att jag är så värst bra på det men det är roligt! så ska vi ha någon gång film och fika :) idag så har vi haft läsning och bild det var ju rätt kul eller inte läsningen men bilden. nellie och wilma mina kompisar har åkt till egypten idag så man känner sig lite avundsjuk.. så sitter vi i kylan i kalla sverige. :( och dom hade lurat mig att åka i fredags sen så lördags så dom hade bytt dagar hela tiden haha så dom hade liksom planerat att lura mig från första början -.- men nu så är dom iallafall påväg till egypten :))) 
idag så vet jag inte vad jag ska göra riktigt kanske göra lite läxor sen ut och springer kanske får se vad jag känner för!  chaooo skriver mer ikväll trorja! puss och hej leverpastej! :***  j
ag vet att jag är lite cool på bilden ;)                   (lite suddig)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0