sorry!

hej förlåt för att jag inte har uppdaterat på typ flera månader jag har haft jätte mycket att göra så förlåt men jag har varit i Sälen och kollat på min kusin som sprang upp för väggen och sedan åkte ner, sen så har jag varit på fotbolls cup i Karlstad, det va en inbjudnings cup för elit lag och de va 12 lag med och vi kom 12:a och vi kom 7:a jag är faktiskt väldigt nöjd med tanke på att de va första gången i år som vi spela på hel plan gjorde de förra året med men i år! Och de andra lagen har liksom spelat massor av cuper och DM o sånt! Så är väldigt nöjd! och nu så sitter jag är med nellie och ska börja plugga på engelska! och till engelskan så sitter det ju inte helt fel med lite vindruvor! love life ❤
xoxo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0