här kommer alla svaren på frågestunden!!

snyggaste killen i skövde? jag vet inte rikitgt finns mångadina bästakompisar? vilma ward, jennifer svensson,moa sjödin och olivia sandahl!
ditt favorit plagg? mina svarta jeans och en lite kortare t-shirt och en svart kofta
dina favorit skor? jag älskar att gå i converse så måste nog ta mina converce
favorit affär? gina tricot och bik bok 
om du fick välja att byta liv med någon en dag vem skulle de va? jag har faktiskt ingen aning..
finaste du känner? finns många men nellie olsson wennberg är väldigt fin!!
snällaste du känner? finns många snälla, men sofia sandström!
hela ditt namn? matilda maria andersson
vad är din högsta önskan? jag vet faktiskt inte,
något du tycker är pinsamt att säga? jag tycker det är jätte pinsamt att fråga någonn om dens nummer/kik
hk country/våmbs if? jag gillar både fotboll och handboll men eftersom jag tycker fotboll är roligare så måste jag välja våmbs if , och mina närmaste värkligen närmaste kompisar spelar i våmb så blir det ju extra roligt!
kär? nej jag är inte direkt kär!
ändvänder du smink? ja eller bara lite mascara
vem gillar du? gillar ingen direkt
hur länge har du spelat fotboll? oj.., när jag var 4 så började jag lite smått typ att spela lite med min brors lag men det var ju bara såhär lite för skoj osånt men sen började jag när jag var 5-6 på fotbollsskola så runt 7-8 år ungefär.
one direction eller justin bieber? justin bieber helt klart!
 
xoxo
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0